Rekrutacja na studia stacjonarne drugiego stopnia

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Financial Analytics, full-time, second cycle

Details
Code EF-FA-S2
Organizational unit Institute of Finance
Field of studies Financial Analytics
Form of studies Full-time study
Level of education Second level
Educational profile academic
Language(s) of instruction English
Duration three semesters
Recruitment committee address studiainfo@uek.krakow.pl
Office opening hours 9.00-14.00
WWW address https://uek.krakow.pl/
Required document
  • Higher education
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (02.01.2025 09:00 – 23.02.2025 23:59)
 
Major programme:
Financial Analytics - studies on a fee-payment basis

A detailed description of the programme is posted on the our website at: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/financial-analytics-2-stopien/


ZASADY KWALIFIKACJI 

Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów.
Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.

Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniona w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).  

 Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.

REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW 

Rejestracja kandydatów trwa od 2 stycznia do 23 lutego 2025 r.

OPŁATA REKRUTACYJNA

Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 26 lutego 2025 r.

POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie: 27-28 lutego, 3-4 marca 2025 r.

1. Wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w zgłoszeniach rekrutacyjnych - Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).

2. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra.

W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.

WAŻNE! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia
z listy studentów.

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim wypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).

Pełnomocnik musi posiadać:

- wypełniony druk pełnomocnictwa,

- swój dowód osobisty,

- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),

- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.

Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w zakładce Dokumenty do pobrania jak również
w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.