Rekrutacja dla cudzoziemców na studia niestacjonarne drugiego stopnia

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

International Financial Management, niestacjonarne, 2 stopień

Szczegóły
Kod EF-IF-N2
Jednostka organizacyjna Instytut Finansów
Kierunek studiów International Financial Management
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe angielski
Czas trwania trzy semestry
Adres komisji rekrutacyjnej studiainfo@uek.krakow.pl
Godziny otwarcia sekretariatu 9.00-14.00
Adres WWW https://uek.krakow.pl
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (02.01.2025 09:00 – 23.02.2025 23:59)

Kierunek:
International Financial Management

Szczegółowy opis kierunku, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/international-financial-management-2-stopien/


ZASADY KWALIFIKACJI

O przyjęciu na studia niestacjonarne drugiego stopnia decyduje średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów.

Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia, mogą kandydować na nieograniczoną liczbę kierunków, przy czym kandydat może być przyjęty wyłącznie na jeden kierunek.

Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach.

Wymagane jest, aby dyplom wraz z supelementem (dodatkiem do dyplomu) były przetłumaczone na język polski przez uprawnione instytucje lub tłumacza przysięgłego.

Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.

REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW

Rejestracja kandydatów trwa od 2 stycznia do 23 lutego 2025 r.

OPŁATA REKRUTACYJNA

Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek! W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.

Dodatkowe dane do wpłaty:

SWIFT: ALBPPLPW, Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa

OPŁATA ZA STUDIA

Opłata za pierwszy semestr studiów wnoszona jest jednorazowo. Od drugiego semestru opłata może być wnoszona w ratach.

W roku akademickim 2024/25 opłata za jeden semestr studiów wynosi 3500 zł na wszystkich kierunkach z wyjątkiem kierunku Audyt finansowy. Na tym kierunku opłata za jeden semestr studiów wynosi 6000 zł. Opłata semestralna za studia realizowane w języku angielskim wynosi 5800 zł.

Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb po przyjęciu na studia.

TERMIN I MIEJSCE OGŁOSZENIA WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone w dniu 26 lutego 2025 r. na kontach kandydatów w Internetowej Rekrutacji Kandydatów.

POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia zobowiązane będą do dostarczenia w terminie od 6 do 8 marca 2025 r. (czwartek, piątek, sobota) wymaganych dokumentów:

1.   1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu (oryginały do wglądu).                                                                  Ważne! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

       2. Legalizacja/apostille i tłumaczenie dokumentów na język polski – (kserokopie i oryginały do wglądu). 

       3. Potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów II stopnia w kraju wydania (kserokopia i oryginał do wglądu).

      4. Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego lub angielskiego (kserokopia i oryginał do wglądu) w zależności od języka wykładowego na studiach.

      5. Ankieta osobowa wydrukowana z konta IRK z nadrukowanym zdjęciem (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy wprowadzić poprawny numer dyplomu oraz datę wydania dokumentu). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).

       6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu) – (oryginał do wglądu).

       7. Oświadczenie o obywatelstwie (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni).

       8. Aktualna wiza lub karta pobytu – (kserokopia i oryginał do wglądu).

       9. Ubezpieczenie – (kserokopia i oryginał do wglądu).

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim wypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa,
- swój dowód osobisty,
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w zakładce Dokumenty do pobrania jak również
w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.