Kod | EF-EB-S2 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Instytut Finansów |
Kierunek studiów | European Banking and Insurance in Digital Environment |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | angielski |
Czas trwania | trzy semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | studiainfo@uek.krakow.pl |
Godziny otwarcia sekretariatu | 9.00-14.00 |
Adres WWW | https://uek.krakow.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Szczegółowy opis kierunku, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem:https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/european-banking-and-insurance-in-digital-environment-2-stopnia/
ZASADY KWALIFIKACJI
Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów.
Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniona w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).
Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach.
Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW
Rejestracja kandydatów trwa od 2 stycznia do 23 lutego 2025 r.
OPŁATA REKRUTACYJNA
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek! W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.
Dodatkowe dane do wpłaty:
OPŁATA ZA STUDIA
OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 26 lutego 2025 r.
POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie: 27-28 lutego, 3-4 marca 2025 r.
1. 1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu (oryginały do wglądu). Ważne! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.
2. Legalizacja/apostille i tłumaczenie dokumentów na język polski – (kserokopie i oryginały do wglądu).
3. Potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów II stopnia w kraju wydania (kserokopia i oryginał do wglądu).
4. Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego lub angielskiego (kserokopia i oryginał do wglądu) w zależności od języka wykładowego na studiach.
5. Ankieta osobowa wydrukowana z konta IRK z nadrukowanym zdjęciem (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy wprowadzić poprawny numer dyplomu oraz datę wydania dokumentu). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu) – (oryginał do wglądu).
7. Oświadczenie o obywatelstwie (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni).
8. Aktualna wiza lub karta pobytu – (kserokopia i oryginał do wglądu).
9. Ubezpieczenie – (kserokopia i oryginał do wglądu).
w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.