Rekrutacja dla cudzoziemców na studia stacjonarne drugiego stopnia

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Inżynieria jakości produktu - stacjonarne, 2 stopień

Szczegóły
Kod ZJ-IJ-S2
Jednostka organizacyjna Instytut Nauk o Jakości i Zarządzania Produktem
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Czas trwania trzy semestry
Adres komisji rekrutacyjnej studiainfo@uek.krakow.pl
Godziny otwarcia sekretariatu 9.00-14.00
Adres WWW https://uek.krakow.pl
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (02.01.2025 09:00 – 23.02.2025 23:59)
Kierunek:
Inżynieria jakości produktu
Specjalności:

1.Menedżer jakości i bezpieczeństwa produktu
2.Menedżer produktu kosmetycznego
3.Menedżer zrównoważonego rozwoju produktu
 
Szczegółowy opis kierunku, specjalności, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem:

ZASADY KWALIFIKACJI

Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów.

Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją Uczelnię.

Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniona w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).  

Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach.

Wymagane jest, aby dyplom wraz z supelementem (dodatkiem do dyplomu) były przetłumaczone na język polski przez uprawnione instytucje lub tłumacza przysięgłego.

Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.

REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW

Rejestracja kandydatów trwa od 2 stycznia do 23 lutego 2025 r.

OPŁATA REKRUTACYJNA

Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek! W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.

Dodatkowe dane do wpłaty:

SWIFT: ALBPPLPW, Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa

OPŁATA ZA STUDIA

 
Osoby przyjęte na studia na zasadach odpłatności zobowiązane są do wniesienia za pośrednictwem banku opłaty za studia.
Opłata za studia stacjonarne drugiego stopnia wynosi 6 000 zł za semestr - zarówno za studia prowadzone w języku polskim jak i prowadzone w języku angielskim.
Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb po przyjęciu na studia.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW REKRUTACJI

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 26 lutego 2025 r.

POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie: 27-28 lutego, 3-4 marca 2025 r.

1.  1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu (oryginały do wglądu).                                                                  Ważne! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

      2. Legalizacja/apostille i tłumaczenie dokumentów na język polski – (kserokopie i oryginały do wglądu). 

      3. Potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów II stopnia w kraju wydania (kserokopia i oryginał do wglądu).

      4. Certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego lub angielskiego (kserokopia i oryginał do wglądu) w zależności od języka wykładowego na studiach.

     5. Ankieta osobowa wydrukowana z konta IRK z nadrukowanym zdjęciem (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy wprowadzić poprawny numer dyplomu oraz datę wydania dokumentu). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).

      6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu) – (oryginał do wglądu).

      7. Oświadczenie o obywatelstwie (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni).

      8. Aktualna wiza lub karta pobytu – (kserokopia i oryginał do wglądu).

      9. Ubezpieczenie – (kserokopia i oryginał do wglądu).

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim wypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa,
- swój dowód osobisty,
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w zakładce Dokumenty do pobrania jak również
w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.