Kod | EF-IF-S2 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Instytut Finansów |
Kierunek studiów | International Financial Management |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | angielski |
Czas trwania | trzy semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | studiainfo@uek.krakow.pl |
Godziny otwarcia sekretariatu | 9.00-14.00 |
Adres WWW | https://uek.krakow.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Szczegółowy opis kierunku, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/international-financial-management-2-stopien/
ZASADY KWALIFIKACJI
Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniona w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).
Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW
Rejestracja kandydatów trwa od 2 stycznia do 23 lutego 2025 r.
OPŁATA REKRUTACYJNA
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 26 lutego 2025 r.
POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie: 27-28 lutego, 3-4 marca 2025 r.
1. Wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w zgłoszeniach rekrutacyjnych - Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).
2. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra.
W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.
WAŻNE! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia
z listy studentów.
UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim wypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa,
- swój dowód osobisty,
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w zakładce Dokumenty do pobrania jak również
w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.